blue bubble

Saturday, September 3, 2011

20th RAYA.........

Assalamualaikum awsome readers...
im back again with an hepi post
kihkihkih...


1st raya...
nyaris kena bazir2 masa kat umah
dapat duit raya paling bnyak
sepnjang 20taun ni dr ayah
*ahaksss

then sepanjang hari2 kemudian itu
aku follow fmily umah sedara
gitu ler~~~

then g raya umah BEST fren..
SARAH....
bst giler jmp sarah...
mee kari mak u mmg bst lah...
snap pics here n there
fyi last take pics sama2 lpas spm ri tu
haha

then open house umah classmates
Zafri n Fatin Sudin...
thx korg..
nasi mnyak n mee gorg
mmg sedap

jumpa Ilyani..Anis...Nasriq...geng2 bdk laki
Yanie...sumpah dh dua taun lbh x jmp ko bebe...
thx 4 the very special compliment
aku akn usaha gigih agi wehh
best dpt borak ngn korg
rasa cm mse sek2 dulu an..
hehe...
tp tu la...sbok sembang..
lupa tgkp gmbar~~~
xpe..memory tu biar kita simpan dlm hati
at permenant storage..

PENUTUP
kuar ngn adik g jj
bli beg lecture
aku xsangka akhirnye
dpt gak beg yg mmg aku nak
mmg ciri2 yg aku nak
*credit to seha n J
setelah berhari2 mncari
adakah mmg takdir??
atau tuah hari ni??
*jeng jeng jeng..

ape ape pon...
Alhamdulillah..diberi kesempatan utk
merasa nikmat Allah yg sedikit ini
disamping sume org yg aku syg

thx 4 reading

c u nxt time


No comments:

Post a Comment