blue bubble

Sunday, August 7, 2011

Now I can tell you WHY....

FIRST an foremost.....
Anything you read its jz my own opinion..
Jz dont care wat urs..

Question 1:
 Apasal eh fon ko ni xde lgu len selain korea?

Ans:
 Buat mse skg if korang tgk fon aku mmg xkn ade satu pon lgu malay..
Aku tgh jd korea fanatik ni...
Bkn nye aku xdgr lgu2 mlyu...
dgr jeppp..tp radio2 local kn ade..
so..dgr kt radio je larh..
wat semak fon je if dgr lgu sama yg on air bnyk kali even kat tb
MOST lgu2 dorang rythm die cm bst je...mmg layan ah...
vocal dorang yg mantap n diff from retiss kte pon 1 of the factor lah


buat masa skg B2ST,FT Island.MBLAQ xmghampakan aku



Question 2:
 Ape yang hensem sgt ah lelaki korea ni? bakal suami ko nnt org korea ke?

Ans:
 Fyi xde lah hensem sgt...
its jz sdap mata memandang...
dgn kulit putih serlah tu...
xde la smpai nk jdkn suami....aku pilih org mlysia ep...
aku cuma tertarik ngn style dressup...rambut..
N paling respect dorg ok je nyanyi lagu gegirl
ye la..xkn retiss mlysia nk cm tu an...
tp itulah kelainannye...

Question 3:
 Ko ni x bosan eh asek drama ngn muvie korea je?siap bleh maraton lg..

Ans:
Perasaan bosan tu msti la ade cik oi...
kdg 2 nk muntah2 dh tgk korea...
TAPI.....
yg x mmbuat kan aku bosan adalah....
::drama dorang jz 16 ep je...paling bnyk pon 20
::hero2 yg aku kenal n jamin cte tu akan gempak
:: jln cite yg menarik
----->ok ade gak la jln cte sama je
       cth: cinta 3 segi la..mertua xsuka la...
sama je ngn cte kt tb tuh....
TAPI....
cte korea sng je abih..
lbh2 lg bleh tgk on9..even kt tv xtyang lg..
n the bst part..bleh skip2 scene yg kte rasa xsyok..
----->for now my top korean drama is Secret Garden

MCM drama n muvie jepun plak..
yg bst nya if la tema cite tu cm bdk2 sek..or motivasi cm tu..
xkn ade lah cte2 cinta ni..
dia akn straight to de point je
if Love story..die akn wat cte tu se romantik yg mungkin lah..
------>for japan muvie...top list Crows Zero n Death Note

SERIOUSLY...
aku x brmaksud nk up2 kn sgt org luar ni..
its just diorg ni interesting sgt smpai aku trtarik nk minat dorang..
hello..aku ade je lyan cte n drama melayu
*tp bkn la Nora elena n Stanza cinta tue (giler xske doe)
n satu lg..
aku ckup2 la mnyampah filem2 mlyu yg ske men2 pompuan ni
cm nk tnjuk sgt perangai sbnar org2 kite ni..
yang wa respect stakat ni KL GENGSTER

n lagu2 ade je aku minat lgu mlyu..
n u will b surprise
aku lyan je doh sinar lah...era lah...hot lah...

aku minat je Azlan n the Typewriter..Hazama..Altimate..
(yg vocal tingi2 je ep..)

and aku admit cara org2 korea n jepun xsesuai ngn adat kite
aku xmntak pon retiss kte jd cm dorang
its just 4 now aku minat korea..
t dh lma2...berubah gak...

No comments:

Post a Comment