blue bubble

Friday, August 19, 2011

juz had ENOUGH

Assalamualaikum peeps....

THIS POST SPECIAL FOR MY FB FRENS
=>TO those yg dh kenal aku...korg jgn nk terasa kay...

*KENAL AKU meaning yg dh penah 
'jmpa aku in real life', 'yg pnah stdy sama2 ngn aku', kita prnah komen sama2', 'kita dh mmg pnah chat',
'kita dh share out ourself ', 'yg dh ade num fon aku'


*SO sape2 yg non the above....korg x kenal aku lg ep....

Ape yg bakal korg bce ni..mostly guys yg buat....
AKU NK cite bout people yg chatting ngn aku kt FB

To people out there yg baru2 nk chat ngn aku...
Aku mmg tak sombong lah..
xcaya tny mmber2 aku......
Ape yg wat aku sombong n xlayan korg new chatters.....

1....Greetings korg yg x sesuai...

ade skali chat ngn aku cm ni
'jom caple'
bila aku tny knp ni dia jwb
'saja bosan'
mmg nk kena la....aku layan gak nk tgk smpai mne kerek die tu..
usually yg cmni bhsa dia kasar sket
so mmg mndptlah ngn aku..
Fyi..bdk ni dh aku block fren
xsalah if bg salam dlu kan......

2.....bahasa korg....

if someone chat ngn aku..aku akn selidik profile die dlu...
ade je yg umor muda lg pd aku
way to young
tp bhasa mmg mnx kaki...
sorry wa x layan lu beb
hormat sket ep......
ade jgk yg bru je kenal...
dh ckp blue2.....
mmg x respect korg doh....

3.....suka desak nk num fon...

plz korg aku bkn kedekut ke ape
it jz kne la bhati2
bru je knal dh mnx num fon..
gelojoh doh....
kenal kt fb dh la....
nnt dh mula pcya ke..
aku akn bg...
jz jgn desak2......
ade jgk yg beria nk num fon aku dr kwn2 aku..
org2 cm ni mmg aku pantang giler...
sorry la aku nk lyan if korg msj aku pon...

4...cara korg taip wat aku keliru....

ade sorg ni taip cm ni
hye? wat pe tu?
if tny xpe la...ni sume ayat die ade ? 
ape jadahnya...
nk sempoi pon agak2 la..
aku jz takut ak slh phm dgn ape die tulis
yela...ni nk tny ke ape....

ON TOP OF ALL THIS
aku bkn nk perasaan cm bnyk je nk chat ngn aku
tp ade sorg cm ni pon dh sakit nk melayan nye...
mst korg pk aku pilih kwn an...
aku x cm tu..cuma..if nk start frenship kne la kasi good 1st impression an

if u reflect ol this in real life pon
some1 approach korg cm ni
'jom caple' n alasan dia sbb bosan..
mne xpentoi nk pk...
if ade org2 cm ni yg bakal aku jmp in real life
aku mampu walk away jela....

AGAIN....post ni untuk dorg2 yg bru nk kenal aku kay....
chill people..
sbb yg aku dh kenal..xkesah korg nk chat aku cm ne..
paling2 guraw je...
.tp klu bleh jgn jd cm yg ats2 ni ep

thx 4 reading
c u nxt time......

No comments:

Post a Comment