blue bubble

Sunday, December 11, 2011

Dengan Dia

Assalamualaikum peeppsss

wahhhh lama dh x update blogggg
buzy sket (...bzy lah sgt kan~~~)

sape 'die' ni ye...

Dia..yang aku x bape kenal mse mula2
xtau pon adanya dia
bila kelas dh mula..
still lg x kenal
even though dok satu kolej

but in one event...kami saling kenal....gelak sama2
at that time baru aku dpt rasa yg kami ni sekepala
mmg boleh masuk la

we getting closer...
slalu dh lepak sama
nk g mkn pon sama2...
g klas sama2....
yg bst skali tgk movie sama2
cuma kdg2..ade bnd yg kami x join skali
dia ada xtvt die sndri...

ada skali kne tggal sorg2...
die sggup teman aku....

pnah la wat keje gile g merempit kuar dr u...
mmg best la...
ade jgk skali tu rempit g hosp
mlm2 pas klas...
nk antar kwn g tido hosp..
mmg bst ler......

wlpon skg ni xde lg cdgan2 xtvt yg nk dibuat...
tp aku still akan pk kan something
like 'keje' gile
utk watkan life kiteorg lg fun...

Die adalah.....
sume kwn2 pompan aku
klasmate sejati..
woot woot...

KORG  mmg BEST larh!

^^
c u nxt time

No comments:

Post a Comment