blue bubble

Sunday, October 9, 2011

rasakan~~~~

Assalamualaikum lovely peeps..
ahaha..
still got works to do..
assgmnt makin btmbah2..
plus stdy 4 tests...

post yg ni nk cite sket sal lab report bio~~~
jom2..


-dapat bkak tenet cri bhan..
-men copy jer...but still kne baca gak  (@_@)
-intro dah mcm karangan BM dah
ambik kaw..
ada yg smpai 3 muka surat
*korg tulis ape weh..aku nk dpt satu pge stgh pom ssh

result die..men hentam je..
ahaha
kes bnyak main mse experiment
aku suka buat je
hahaha

ada yg kne lukis2
dulu mase mtrik dlm belas2 je lukisan
skg ni level deg
ambik kaw jah~~~
28 gmbor...
nak tengok microscope agi
ha..juling nyah mata mak~~

cite bab microscope...
aku dgn bangganya~~
bertuah dn brsyukur..
microscope kat UPM ni
ada lak
MICROSCOPE jnama OLYMPUS weh!!!
mmg aku jd culture shock sehh
mmg la
aku kn org kg je...
uhuhu
and...disbbkn aku taw power spek aku akn brtambah
gara2 tgk bnyak slide
aku nk blaja pndai2
wat microscope yg leh snap gmbo
*kn sng
cntik agi..ade warna
yela kalu lukis kan hitam putih je...
xde orignatily lah kan~~~
tp kalu dh siap nnt aku nak bdk master je pkai
bior yg junior2 deg tu suffer sket~~
jahat an aku

'bersusah2 dahulu..brsenang2 kmudian'
setelah bersakit2,
smpai rasa nk trkeluar dh bijik mata den ni
berbaloi jgk..dpt markah 4 lab
9/10
mmg puas ht
*jeles ngn yg dpt 10..aku akn brusaha wat report jd cm scrap book
bior akak demo tu letih nk bce
WAHAHAHAHA

ape2 pom~~
dgn wat report..
one of the way of stdy..
so

UMMI!!!!
caiyok!!!!!!!

thx 4 reading

c u nxt time~~

No comments:

Post a Comment